Ponturi pariuri sportive 05.09.2016

Am mai pus capat unei saptamani cu rezultate modeste. Important este sa ne continuam munca deoarece drumul este destul de lunga pana vom ajunge sa formulam un prim set de concluzii. Una peste alta am si uitat ce s-a petrecut saptamana trecuta si deja am pregatit propunerile de azi. Vom avea propuneri interesnate inclusiv la noua gaselnita a echipei si anume Pontul VIP care are ca scop sa ne ajute la sustinerea si modernizarea site-ului.

Pontul VIP 05.09.2016: mail cu subiectul “Pont VIP” pe adresa de mail ultrasbets.info@yahoo.com pana azi la ora 21:00

Dubla zilei 05.09.2016

Banca initiala: 3168.19 unitati

Fotbal – Anglia Vanarama National League South

Chelmsford vs Ebbsfleet ambele marcheaza @ 1.70

Rezultat final: 2-1

Fotbal – Anglia Vanarama National League South

Wealdstone vs Weston peste 2.75 AH @ 1.96

Rezultat final: 1-0

Total cota: 3.33

Miza: 5 unitati

Castig potential: 16.65 unitati

e060

Banca actualizata: 3163.19 unitati

Biletul zilei 05.09.2016

Banca initiala: 1081.80 unitati

FC Nottingen vs Stuttgart II 2 DNB @ 1.68 (cota 1.00)

Ukraine vs Iceland ambele marcheaza @ 2.10

Wales vs Moldova 1 (-1.5 AH) @ 1.85

Croatia vs Turkey ambele marcheaza @ 2.40

Total cota: 15.66

Cota actualizata: 9.32

Miza: 10 unitati

Castig potential: 156.60 unitati

Castig actualizat: 93.20 unitati

Winner!!!

Winner!!!

Banca actualizata: 1165 unitati

Ponturi pauza final gratis azi 05.09.2016

19:00 Georgia vs Austria X/X @ 6.00
21:45 Albania vs FYR Macedonia X/1 @ 4.50
21:45 Croatia vs Turkey X/X @ 6.00
21:45 Finland vs Kosovo 2/X @ 6.00
21:45 Israel vs Italy X/2 @ 4.50
21:45 Serbia vs Ireland X/1 @ 4.50
21:45 Spain vs  Liechtenstein 1/1 @ 1.30
21:45 Ukraine vs  Iceland X/X @ 6.00
21:45 Wales vs Moldova X/1 @ 4.50

Nu uitati, vreti sa ne sustineti apleati cu incredere la Pontul VIP!!!

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

fifteen + 20 =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.